Social Retail Marketing

Co umożliwia aktywna obecność w Internecie Twojemu biznesowi?
Niezależnie od tego, czy prowadzona przez Ciebie firma jest dopiero raczkującą galerią handlową czy globalną korporacją z wieloletnią historią, statystyki jasno wskazują, że klienci każdego biznesu są online. Na różnych portalach społecznościowych nawiązują interakcje zarówno z innymi klientami, jak i markami, poszukują informacji oraz recenzji. Stwarza to idealne warunki dla firm do poznawania swoich dotychczasowych oraz potencjalnych klientów oraz umożliwia dotarcie do nich z reklamą. Najistotniejszą wartością jednak jest możliwość, jaką dają różnego rodzaju Social Media, a mianowicie możliwość tworzenia długotrwałych i pogłębionych relacji z klientami.

Kompleksowość naszych usług
Zakres naszych usług obejmuje copywriting, prowadzenie kanałów społecznościowych między innymi Facebooka, Instagrama oraz konta na Youtube, które są obecnie jednymi z najpowszechniejszych kanałów komunikacji z klientami. Dodatkowo zajmujemy się aktualizacją informacji na stronach internetowych klientów oraz publikacją materiałów od najemców. Cechująca nas szybkość, sprawność, ale co najważniejsze – skuteczność działania sprawiła, że zaufało nam już ponad 20 Klientów! Od niewielkich Retail Parków po duże galerie handlowe i marki z sektora FMCG. Do biznesu każdego z naszych klientów podchodzimy holistycznie. Zajmujemy się planowaniem różnego rodzaju akcji outdoorowych. Ponadto zakres naszej kompleksowej obsługi obejmuje również pośredniczenie w kontakcie z fotografami oraz organizację transmisji na żywo czy organizacja wydarzeń.

Jak pracujemy?
W naszej pracy kierujemy się indywidualnym podejście do klienta, zwracając szczególną uwagę na jednostkowy i niepowtarzalny charakter jego potrzeb. Przygotowanie każdego projektu składa się z 3 etapów: wywiadu, przygotowania strategii odpowiadającej potrzebom klienta i dostosowanej do warunków rynkowych.

Planując cele do realizacji, zawsze kierujemy się 5 złotymi zasadami świata biznesu. Staramy się, by cele były:

  • Skonkretyzowane (ang. Specific) – ich zrozumienie nie powinno stanowić kłopotu, sformułowanie powinno być jednoznaczne i niepozostawiające miejsca na luźną interpretację,
  • Mierzalne (ang. Measurable) – sformułowane w taki sposób, by można było liczbowo wyrazić stopień realizacji celu, lub przynajmniej umożliwić jednoznaczną „sprawdzalność” jego realizacji,
  • Osiągalne (ang. Achievable) – możliwe do zrealizowania
    Istotne (ang. Relevant) – powinny być istotnym krokiem naprzód, jednocześnie powinny stanowić określoną wartość dla tego, kto będzie je realizował,
  • Określone w czasie (ang. Time-bound) – powinny posiadać dokładnie określony horyzont czasowy, w jakim zamierzamy je osiągnąć.

Następnie następuje proces projektowania oraz implementacji zaplanowanych działań oraz prace finalizacyjne. W naszej firmie dysponujemy narzędziami umożliwiającymi skuteczną pracę na jak najwyższym poziomie. Ponadto współpracujemy z kadrą wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów.

Statystyka prawdę Ci powie!
Wielką zaletą marketingu internetowego jest to, że można w łatwy sposób zmierzyć efekty naszych działań chociażby wzrost liczby fanów, ich zaangażowania czy współczynnik klikalności. Dodatkowo analiza zabarwienia emocjonalnego rozmów pozwala na określenie stosunku społeczności internetowej wobec naszej marki.

Potrzebujesz skutecznej kampanii?
Napisz lub zadzwoń do nas, żeby omówić spersonalizowaną strategię Social Retail Marketingu Twojego biznesu!

Najbardziej efektywne na globalnym rynku narzędzia marketingowe

Ponad 50 Klientów, od niewielkich Retail Parków po Centra Handlowe IV generacji oraz światowe marki FMCG

Kilkunastoletnie doświadczenie w sektorze Retail Marketingu