portfolio

 

Od zera… do ponad 12-krotnego wzrostu!

 

 

Współpraca, która jest czystą przyjemnością. 

Dla niemieckiego producenta wysokiej jakości artykułów gospodarstwa domowego podjęliśmy się efektywnego prowadzenia kampanii Social Commerce.

Pierwszym wyzwaniem było skonfigurowanie dotychczas nieużywanych przez markę narzędzi do analityki, takich jak Facebook Pixel. Następnie przygotowaliśmy strategię, która zakładała intensywną komunikację do grup docelowych skategoryzowanych pod kątem miejsca zamieszkania i możliwości korzystania z reklamowanych produktów.

Systematyczne realizowanie założonych celów, 12-miesięczne testy różnorodnych kreacji oraz bieżącego doprecyzowania grupy docelowej zakończyły się imponującym efektem, w postaci wskaźnika ROAS na poziomie 1200%.


Tytuł: Od zera… do ponad 12-krotnego wzrostu!
Klient: Leifheit Polska
Marka: Leifheit
Projekt: Obsługa eCommerce
Zadanie: Wzrost wolumenu sprzedaży online
Media: Social Media (Facebook, Instagram, Messenger)