kariera
DODAJ COŚ DOBREGO!
Nieustannie poszukujemy takich jak my – zafascynowanych światem i pełnych pasji do współtworzenia go. Osób refleksyjnych, które zauważają detale, które mogą być początkiem rozmowy. Ludzi, którzy chcą tworzyć rzeczy dobre.
Doświadczenie/kompetencje:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w agencji social media lub na podobnym stanowisku;
- Rozumienie biznesowych potrzeb klienta oraz umiejętne ich zaspokajanie z zachowaniem wcześniej ustalonych zasad;
- Umiejętność strategicznego podejścia do prowadzonych działań komunikacyjnych z wykorzystania kanałów social media
- Umiejętność wyrażania swojej opinii oraz obrony własnych argumentów;
- Praktyczna znajomość Business Facebook, Menedżera Reklam, Instagrama oraz LinkedIn wraz z systemem reklamowym i analitycznym;
- Zaangażowanie i inicjatywa własna w codziennym życiu firmy oraz u prowadzonych Klientów;
- Zrozumienie branży social media, trendów w niej panujących oraz kierunku rozwoju
- Kreatywny copywriting, konieczny do tworzenia angażującego contentu;
- Znakomita organizacja czasu oraz pracy;
- Umiejętne wyciąganie wniosków oraz chęć ciągłego rozwoju.
Mile widziane: praktyczna znajomość Facebook Pixel, znajomość świata Influencer Marketingu od zaplecza.
Obowiązki, których możesz się spodziewać:
- Pośredni lub bezpośredni kontakt z Klientami agencji;
- Tworzenie i współtworzenie strategii komunikacji, koncepcji kreatywnych, media planów oraz content planów;
- Tworzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych w FB Ads;
- Moderacja stron w social mediach;
- Raportowanie swoich działań;
- Współpraca z naszymi grafikami oraz innymi wskazanymi podwykonawcami;
- Onboarding nowych Klientów;
- Udział w działaniach New Business.
Proponujemy Ci:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (4000 – 7500 zł netto)
- Pracę na już, jeżeli poczujemy feeling;
- Atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego zakładającą możliwość rozwijania się w swoim własnym kierunku;
- 7-godzinny dzień pracy;
- Umowę B2B;
- Pracę w firmie, która dba o potrzeby swojej ekipy i dąży do ciągłej poprawy panujących warunków. Możesz liczyć, że zawsze zostaniesz wysłuchany! Cenimy sobie każdy pomysł.
Doświadczenie/kompetencje:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w agencji digital lub na podobnym stanowisku;
- Rozumienie biznesowych potrzeb klienta oraz umiejętne ich zaspokajanie z zachowaniem wcześniej ustalonych zasad;
- Umiejętność strategicznego podejścia do prowadzonych działań reklamowych;
- Doskonała (praktyczna) znajomość narzędzi: Facebook Business Manager, Facebook / Google Attribution, Google Analytics, Google Tag Manager i Google Merchant Center;
- Umiejętność konfiguracji analityki oraz integracji ekosystemów reklamowych Google, Facebook i LinkedIn ze sklepami i stronami internetowymi;
- Umiejętności analityczne połączone ze znajomością praktyczną Excela;
- Dobra organizacja czasu oraz pracy;
- Otwartość, zaangażowanie i inicjatywa w codziennym życiu firmy oraz prowadzonych Klientów.
- Mile widziane: szersza znajomość e-commerce, skuteczny copywriting reklamowy.
Obowiązki, których możesz się spodziewać:
- Pośredni lub bezpośredni kontakt z Klientami agencji;
- Planowanie, tworzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych FB/Google/Linkedin Ads;
- Raportowanie prowadzonych działań;
- Współpraca z członkami pozostałych zespołów w firmie, naszymi grafikami oraz innymi wskazanymi podwykonawcami;
- Onboarding nowych klientów;
- Tworzenie i współtworzenie strategii reklamowych, analiz i audytów branżowych;
- Udział w działaniach New Business.
Proponujemy Ci:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (5000 – 8000 zł netto), które wraz z rozwojem Twoich umiejętności oraz obsługą kolejnych lub większych klientów będzie po prostu rosło;
- Pracę na już, jeżeli poczujemy feeling;
- Atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego zakładającą możliwość rozwijania się w swoim własnym kierunku;
- Umowę B2B;
- Pracę w firmie, która dba o potrzeby swojej ekipy i dąży do ciągłej poprawy panujących warunków. Możesz liczyć, że zawsze zostaniesz wysłuchany! Cenimy sobie każdy pomysł.